جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۷ ق.ظ

درباره سايت

جنگل بازی

به نام خدا
مطالب سایت ما بیشتر نشرشون مال خودمون هست
پس اگه قصد دارید کپی برداری بشه لطفا با ذکر منبع
بشه همانطور که ما رعایت کپی رایت میکنیم

بایگانی

شبکه های اجتماعی

    کانال تلگرام جنگل بازی
۱

10 تا از بهترین بازی های مناسب رم 2 گیگ

top 10


با سلام

امروز واستون یک top 10 جدید قرار دادیم و امیدواریم لذت ببرین در این top 10 قصد داریم بهترین بازی های مناسب برای رم 2 گیگ رو معرفی کنیم همان طور که میدونید برای اجرای این بازی ها باید مشخصات دیگه ی سیستمتون هم باهاش همخونی داشه باشه باید بگم بیشتر بازی ها با سیستم ششما همخونی داره چون ما اون بهترین بازی هایی رو واستون آماده کردیم کهواقعا بتونید اجرا کنید خب برای دیدن این مطلب بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید

شماره ی 1 : james cameron's avatar the game


بازی داستان فیلم را دنبال می کند و شما را به سرزمینی عجیب و غریب به نام پاندورا رهسپار کرده و شما را به حوادث و اتفاقات مختلف روبرو می کند . موجودات عجیب بسیاری در آن سرزمین وجود دارند که با شما روبرو شده و باید با استفاده از سلاح های مختلفی که در دست دارید آنها را شکست داده و به راه خود ادامه دهید . هر لحظه ممکن است موجودی به شما حمله ور شده و قصد جان شما را بکند . پلیر کنترل یک موجود فضایی آبی را برعهده دارد که دارای ویژگی و توانایی های منحصر به فردی است که می تواند کارهایی خارق العاده انجام دهد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید.

سیستم مورد نیاز این بازی
CPU:3.2 Ghz Intel Pentium 4, 2.66 Ghz Intel Pentium D, AMD Athlon 64 3500+ or better
RAM:1 GB 2 GB minimum for Windows Vista and Windows 7
VGA:256 MB DirectX 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher, See supported List
DX:DirectX 9.0 (included), DirectX 10
OS:Windows XP , Windows Vista , Windows 7 only
HDD:4 GB

شماره ی 2 : sniper elite v2


شما به عنوان یکی از رزمنده‌های جنگ جهانی دوم در بازی تک‌تیرانداز خبره نقش‌آفرینی می‌کنید و می‌بایست تک به تک ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. امکان استفاده از اسلحه‌های سنگین، نارنجک‌های دستی، مین‌های آبی، دینامیت و … از جمله ابزارهایی هستند که شما می‌توانید در طول این نبردهای تاریخی از آنان استفاده نمایید.

سیستم مورد نیاز این بازی
OS: Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Windows® XP is NOT supported)
CPU: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better
RAM: 2 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 10.0 Compatible
DirectX: Version 10.0
شماره ی 3 : spider man web of shadows

به طور کلی می توان گفت که Spider-Man Web of Shadows یک بازی فوق العاده سرگرم کننده برای کسانی است که به دنبال یک اکشن پرسرعت هستند و از مبارزه با باس فایت ها با استفاده از شخصیتی که قدرت هایی ماورایی دارد لذت می برند. قطعا بازی مشکلاتی را نیز به همراه دارد اما اگر از طرفداران سری بازی های مرد عنکبوتی و هم چنین کامیک های آن باشید از آن لذت خواهید برد. داستان اورجینال، گیم پلی شگفت انگیز و گرافیک خوب از جمله ویژگی هایی هستند که شما را به بازی جذب خواهند کرد و با کمی پایین آوردن انتظارات، می توان از این عنوان لذت برد.

سیستم مورد نیاز این بازی
OS: Windows XP/Vista
Processor: Intel Pentium 4 @ 1.8 GHz / AMD Athlon XP 2000+
Memory: 1 GB RAM
Hard Drive: 3.5 Gb+ free
Video Memory: 128 Mb Dedicated
Video Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X1300
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: 9.0c

شماره ی 4 : call of duty 4:mw


بازی ندای وظیفه ی 4 که توسط اینفینیتی وارد و منتشر منتشر شده توسط اکتیویژن و برای پلی استیشن 3 ویندوز و ایکس باکس 360 و بعد از مدتی برای مکینتاش و در پاییز سال 2008 منتشر شده است

سیستم مورد نیاز این بازی
CPU:  4 2.4 GHz or  any 1.8Ghz Dual Core Processor
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better
شماره ی 5 : dead rising 2


Dead Rising 2 تا به اینجا موفق شده تا بیش از دو میلیون نسخه را در سر تا سر جهان به فروش برساند و از این جهت یکی از پرفروش ترین بازی های کمپانی کپ کام لقب بگیرد. این بازی به طور عمده نمراتی مثبت از منتقدین دریافت کرد. گیم اسپات به بازی نمره ی بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ را اعطا کرد و سایت هایی مثل یورو گیمر، گیم پرو، گیم اینفورمر و آی جی ان حداقل نمره ی ۸ را به این بازی اعطا کردند.

سیستم مورد نیاز برای این بازی
OS: Windows Vista®/XP, Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon X2 2.2 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® ۸۸۰۰GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
DirectX®: DirectX® ۹٫۰c or greater
Hard Drive: 8.5 GB free hard drive space
Sound: Standard audio device
شماره ی 6 : call of juarez

بازی Call of Juarez Gunslinger در سال ۲۰۱۲ طی مراسم PAX معرفی شد. معرفی این عنوان باعث تعجب و حیرت بازیبازها شده بود چون پس از انتشار نسخه The Cartel، سوژه ی جدیدی برای ادامه داستانی ” ندای خوارز” نمانده بود ولی Techland ثابت کرد که می تواند هر کار ناممکنی را ممکن سازد. شخصیتی جدید در بازی معرفی می شود. سایلاس گریوز، سریع ترین و حرفه ای ترین هفت­ تیرکش غرب وارد شهری در کانزاس به نام ابلین می شود. وی در یک میکده شناسایی شده و ماجراجویی های خود را برای افراد بار تعریف می کند. جزو عادت های داستان های وسترن است که انتقام هدف اصلی کاراکتر داستان باشد و در بازی ” اسلحه دار” نیز این اصل رعایت شده است.

بازی دارای گیم پلی با سه بخش است. بخش داستانی بازی به حوادث و ماجراهای سایلاس طی ۱۴ مرحله کوتاه می پردازد. بخش داستانی بسیار کوتاه است و حداکثر در ۶ ساعت می توان این بخش را به اتمام رساند. در بازی قابلیت ” تمرکز” تعبیه شده است که با هدشات کردن و کشت و کشتار این نوار پر خواهد شد و با استفاده از قابلیت تمرکز می توانید دشمنان متعدد را طی کسری از ثانیه نابود سازید.


سیستم مورد نیاز برای این بازی

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸
Processor: 2 GHz Intel® Core™۲ Duo or 2 GHz AMD Athlon™ ۶۴ X2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX® ۹٫۰c–compliant
DirectX®: ۹٫۰c
Hard Drive: 5 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c–compliant
Additional: Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)


شماره ی 7 : need for speed : most wanted



شما در Most Wanted کاملا آزاد هستید. از همان ساعات شروع و ابتدایی بازی، شما می توانید در همه جای شهر، گشت گذار کرده و در مسابقات شرکت کنید. شهر بازی بسیار بزرگ است و از نظر مساحت کم و کسری ای ندارید. البته شما همچنان باید مراقب پلیس ها باشید. تعقیب و گریز ها بسیار هیجان انگیز هستند و با موسیقی بازی کاملا سازگارند. همچنین شما می توانید اتومبیل های زیادی را در اطراف شهر پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. البته در ابتدای بازی نیز اتومبیل های زیادی برای سواری دارید. تمامی اتومبیل های بازی قابلیت شخصی سازی شدن را دارند و تنوع خوبی در تجهیزات مختلف دیده می شود. مسابقات، انواع مختلفی دارند و تمامی آن ها را در گذشته دیده اید. همچنین به جز بخش تک نفره، بازی دارای بخش چند نفره با قابلیت پشتیبانی بازیکن تا دوازده نفر را نیز دارد. مسابقات بازی چه چند نفره، چه تک نفره بسیار هیجان انگیز هستند و با تعقیب و گریز پلیس در این مسابقات، بسیار لذت بخش تر می شوند. کنترل اتومبیل ها بسیار واقع گرایانه و جالب اند. در عین حال بسیار روان و ساده هستند. شما با مشکل خاصی در این موضوع  رو به رو نمی شوید. گیم پلی بازی بی نقص نیست و بعد از مدتی خسته کننده می شود. اما برای طرفداران سرسخت این سبک می تواند بسیار لذت بخش باشد.


سیستم مورد نیاز برای این بازی

OS: Windows Vista (Service Pack 2 and all available windows updates) 32-bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse


شماره ی 8 :porototype


Prototype یک بازی Open World در سبک بازی های اکشن است و بازیکن همانند سری بازی های GTA با آزادی کامل وارد شهر نیویورک شده و برای هر کاری آزادی عمل دارد. البته باید مواظب باشد که گیر پلیس نیفتد.


سیستم مورد نیاز برای این بازی

OS : Windows XP (with Service Pack 3) and DirectX(R) 9.0c
CPU : Intel(R) Core(TM) 2 Duo 1.86 GHz or AMD Athlon(TM) 64 X2 4000+ or better
CPU Speed : Intel(R) Core(TM) 2 Duo 1.86 GHz or AMD Athlon(TM) 64 X2 4000+ or better
RAM : 1 GB of RAM for Windows(R) XP / 2 GB Windows Vista(R) systems
Video Card : 256 MB 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX(R) 9.0c with Shader Model 3 support (NVIDIA(R) GeForce(TM) 7800 GT 256 MB and better chipsets / ATI Radeon(TM) X1800 256 MB and better chipsets
Free Disk Space : 8 GB of uncompressed hard disk space Plus 500MB for swap file


شماره ی 9 : dead pool


داستان بازی از این قرار است که وید ویلسون پس از انجام آزمایش هایی به قدرت هایی عجیب دست پیدا می کند و به همین دلیل برای انتقام به سراغ کسانی می رود که این بلا را سر او آوردند . ددپول یک بازی به زبان طنز می باشد با شوخی های فراوان که الحق و الانصاف بعضی از آنها گیمر را خوب به خنده وادار می کنند . موفقیت این بازی سبب شد که مالک شخصیت اصلی ددپول تصمیم به ساخت فیلم سینمایی این اثر نیز بگیرد . فیلمی که با بازی رایان رینولدز ساخته شد و به فروش بسیار بالایی نیز دست یافت و به همین جهت است که میتوانیم ددپول را جزء شخصیت های محبوب ابرقهرمانی بنامیم .


سیستم مورد نیاز برای این بازی

OS : Microsoft Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 with Last Updates
Processor: ۲٫۸ GHz processor or equivalent
Memory: ۱ GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7
Hard Disk Space: At least 6 GB of hard drive space
Video Card: ۲۵۶ MB Video Card and Shader Model 3.0 required
DirectX®: DirectX 9.0c


شماره ی 10 : blur



ازی کامپیوتر Blur یکی از بازی های سبک ورزشی و مسابقه ای است که توسط Bizarre Creations طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی Activision Blizzard برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما به عنوان یک راننده حرفه ای در مسابقات شرکت کرده و باید سایر رقبا را پشت سر بگذارید و از خط پایان عبور کنید . ماشین ها به بخش های مختلف شتاب , سرعت , دریفت , قدرت و پایداری تقسیم می شوند . برخی اتومبیل ها توسط کمپانی سازنده طراحی شده و در دنیای واقعی وجود ندارد . گرافیک بازی خیره کننده است و مسیرهای مسابقه که در شهر های مختلف از جمله رودخانه ی Halfpipe در Los Angeles و لندن به بهترین شکل ممکن طراحی شده است . بازی این امکان را به پلیر می دهد تا تعداد ماشین ها , نوع مسیر مسابقه و نوع مسابقه را خود تغییر دهد و با توجه به آنکه برخی مسیرها آشنا هستند جذابیت بازی بسیار بیشتر می شود . هرچه در مسابقات بیشتری پیروز شوید , قادر خواهید بود تا با پاداش به دست آمده ماشین خود را مجهزتر کنید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید.


سیستم مورد نیاز برای این بازی

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium D@3.4 Ghz
Memory: 1 gb
Hard Drive: 14 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c

نظرات (۱)

کانال تلگرام جنگل بازی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی